Saturday, December 4

postheadericon I wanna fuck who Green!??!


Remember back during her Juggalo escapade she was all singin' "I wanna fuuuuck Toooom Greeeen"!?!?!?  If not, click on that link right thuuuur and watch the videos of her gettin' pelted by the mean ole Juggalo's while she's takin' off her clothes and talkin' about fuckin' Tom Green.

Apparently the newest "love" in her fucked up, drug induced, pathetic excuse for a life's name is Apollo Green.  He's some scrubby wanna be rapper with a $99 beat machine you buy at Sam Ash or Guitar Center or maybe even using some gay ass Fruity Loops program ... either way ... he's some hood rat wantin' to make it big.  And what OTHER way than to sleep with the most well known attention whore hooker in LA!?!?  Right!?  I mean, she makes herself out to be WAY more than what she is so he thinks she is WAY more than what she is ... look, she's ASKING to be used by these niggas.  Plain and simple.  I don't blame the dudes at all.  I'll high five the dude once all is said and done!

I'm gettin' email on what he looks like.  Do you guys REALLY care?  He's nothin' too special really.  There aren't too many pictures of him, bein' as though he's really a nobody.  Also, Tila has made him put all of his social networkin' on lockdown in fear that Rotspot will find him ;)


Really!??!  That's your hot and sexy dude Tila?  Looks like he broke out of Alcatraz!  Really!??!  I guess as long as he can put on shades and stop makin' duckface then he's considered sexy ... Except look!  He's got a baby bump like you! 





Merry Christmas, Happy Hanukkah, Happy Kwanza and all that jazz a bit early fuckers.  I don't think he's much to look at but if he can tear down her world ... more power to him.  I almost wish Chris Brown would get a hold of Tila.  I know, I'm a cunt ...

So Rotty, how do YOU KNOW it's him!?!?!?!?  I mean, you just have some mean muggin' pictures of a wanna be rapper up there!


38 comments:

BigPoppaPhat said...

I hope hell one day give a tell all of the "Tila experience" like Garry Sun did. Ya know after all the accusations and whatever legal trouble she got him into. Let hope hell also have better luck than RazB and all the others signed on Tilas record label. I suspect high drama and a long road to recovery with this poor unsuspecting guy, I assume he dosent know what he just got himself into.

Misty said...

No Rotty, your wrong....

you are cuntasticlicious!!!!

pankuuka said...

ah lol,hes a trash. Saw him and Tila in thoes pics of her BFF Bday partey, here http://www.celebuzz.com/kate-major-makes-out-tila-g279311i35326791/

Samantha said...

Hahaha she is so obsessed with "haters" now! Rotspot ftw!

cantthinkofcoolnamesoiamjustme said...

"lookit everyone" I have water retention aka gas bubble aka baby bump... pssssssssssssshht..and now I don't ..so glad I miscarried that, now I can do skanky poses in my mirror for all"

just can't get over how this thing called a human can be "worshiped"? but I guess if you are into the VIP parties=Venereal Infected Pussies, then to each his own. And since we all know that VD will evenually affect the mind, it does actually make sense.

Moogle said...

Thien FTL.

This dirty bint has no standards! What is up with her hooking up with the most heinous gully, low salaried/wage earners and talentless nobodies that she seems to be attracted to? It's like she's stuck to them "like flies to glue and trash on Broadway".

Is it the thug culture that she finds attractive? Like, being attached to these wannabe thug rappers or what-have-yous is going to suddenly make her the baddest bitch to be reckoned with? Kind of like that story of her running around in gangs at a reform center for narcissistic whores.

TBF, Thien isn't exactly ugly. 'Course all that plastic surgeries (scotch taped eyes, two, possibly three wonky beach ball tittay implants, eyebrow lift, rhinoplasty, chiseled jawline and cheek implants to name a few). What makes her ugly is the innermost person she's allowed herself to become. She can deny everything that's true until she's black and blue in the face but what is sad is that she KNOWS she's kidding no one but herself. She KNOWS how pathetic her existence is. It's incredibly pitiful to watch someone whom forces herself into a live a public lifestyle only to find herself living amongst the walls of fabricated lies.

The ultimate karma would be if she hooked up with Chris Brown.

Cathy said...

In tinas picture is she seriously claiming that to be a baby bump? No TINA just because you are skinny doesnt mean you wont show sooner.... She is such a colassal waste of air.

The "love" looks like a total thug. If that is what you like more power to you.

Before you go calling me a jealous hater tina I wouldnt want your life if someone paid me a trillion dollars for it. It is much more fun to have my life and make fun of yours.

Joann said...

Every dude I've seen her hook up with, well it's only been two since I started reading about her, has been broke down with no job. Casa was one and now this dude.

IMO, her and Casey don't count cause it wasn't real and Shawn Merriman don't count cause Tila was just a groupie as far as he was concerned. lol.

kristina wong said...

fugly.

kristina wong said...

fugly!!!

SammiDe said...

Really!??! That's your hot and sexy dude Tila? Looks like he broke out of Alcatraz! Really!??!

HAHAHAHA That part had my dying, I so love Rotty post! Lmfao, and trust me WE WILL get into his Social Network you CAN'T HIDE SHIT from US Tila! "Stupid Angel God Cunt" - Lmfao-Mc Bitcherson x)~

jayden said...

Casa 2.0

Bannana Smoothie said...

It's so funny how she keeps on saying that she's hiding her new lover soon to be husband.. when there are photos of them on web! Here you go guys! Try not to vomit!

http://www.celebuzz.com/kate-major-makes-out-tila-g279311i35326791/

HottyRotty said...

Thanks for the links. Adding pics to post :) xo

Jes said...

Haha that infamous baby bump! He should change his mc name to mc hpv!

pankuuka said...

ohh,btw i found one really great post about tila`s new bf and her million babies :> here -> http://www.ghostriderradio.net/2010/11/tila-tequila-twitter-user-alleges-that.html

Joann said...

IMO, any woman who goes around FAKING pregnancies and miscarriages as often as she did can't have children for whatever reason.

Lori said...

that baby bump picture is so stupid. come on! the next picture shows her with a flat stomach. wow what a liar!!!!!!!!!

Mom2Bri said...

Why does that first pic resemble a mug shot? Is it because it is, Tina?

If it is, you sure know how to pick 'em!

Screaminmime said...

I think his baby bump looks more real than hers ever did...in fact, I never thought she really ever had one...fucking little liar.

Lori said...

why does tila say, "hey he talked shit but its good publicity"

why do people say that? bad publicity is good? no that just reminds people how awful you are...i dont understand why people think bad publicity is cool. this is not a reality show people this is life dont you want to withhold a good image??? beats me...

B_McBitcherson said...

Well, he's no James Franco.

Seola Uno said...

Hanging on your girl in her $20 prom dress while sporting a plaid shirt shows class... didn't you all know??

I don't think he looks the worst of the nasty asshats she's been with, though he's not hot by any means, but damn... he ain't got any money for a belt!!! If you don't bend your arms to get into your pockets, and with straight arms, can't reach the lint at the bottom - PULL THEM FUCKERS UP. I don't want to see your ass crack, nor your shit stained underwear.

All I can think of, looking at Tila's face in these pictures is the grimace of feeling like "take these fucking pictures already paps so you can get them online!". She's not canoodling, cuddling or snuggling - she's fucking posing. God - I hate that shit... I see it on Facebook and Twitter, people "posing" in "casual" pictures, drives me fucking bonkers.

stephaniebear said...

hahahaha, his tattoo is spelt wrong. LMAO.

Monique said...

Now she is claiming that this past year of her "acting crazy" is due to post traumatic stress disorder over the death of CJ. http://twitpic.com/3dk68l

deluwiel said...

coupla things: @stephaniebear - how is his tattoo supposed to be spelled and what does it say?

@Monique - I guess her psychiatrist to which she has didn't consider the bipolar/multiple personalities as being enough to cause her to act crazy.

also - it's that magical time of year, again... yes, Tila is gearing up for another fake pregnancy. Seen on her Twitter:

RT: @Hollywood_Mama @TilaTequila why do u need to quit smoking? Baby?! ;) <==I just HAVE TO.. *winks* :)

helianthe said...

The tattoo is just the Greek version of his name

Apollon

I think it was supposed to be spelled like that.

Sammi said...

Ugh her site is sooo boring now!! I only went to read the hilarious "hater" comments, but now it's just ass kissing. And of course, now that no one awesome can comment, she admits to being batshit crazy!!

Sammi said...

No way you guys, she "set up" that photo op just to trick us! Lmaooo

Jacqueline said...

Fugly...aww!!....Both of the are creepy.

Nother said...

Hmmm, wasn't PTSD (over the Shawn Merriman incident) also to blame for her naked UStream rant...aka Tampongate? That happened before she even became involved with CJ. She is SUCH a moron

Joann said...

Lori said..."why does tila say, "hey he talked shit but its good publicity".

I agree. Why would anyone in their right mind WANT bad publicity. That's why you have a publicist to keep the bad publicity away from you.

If you notice only z-listers, and reality show bimbos make statements like that because they desperately want/need the attention and Tila falls within that group.

I have never heard an A-list celebrity say some BS like that.

@Sammi...I don't think Apollo is her secret lover either. I firmly believe Tila has no secret lover at all, male or female.

Everyone seems to think she's getting ready to announce the "I'm pregnant" lie YET AGAIN.

We'll find out what she's up to in a few days unless she forgets and moves on to something else. LOL.

SammiDe said...

I hate Tila! HA, But I wanted to say to a couple in these comments I just don't know how I made a personal blog!! EVEN gave you all a shout out! To the people I'm really cool with or HEY if you wanna be cool with me feel free to follow me here ~~>> http://samanthadehart.blogspot.com/

I hope this is okay! I know I post your links EVERYWHERE in cyber space, ANYTIME ANYTHING has to do with Tila, lol! So HOPE I'm not over stepping anyone by putting my link up! If so just BITCH slap me and Ill be on my way....you know me I LOVE THE ABUSE!! LOLOLOL! Okay well that is all I wanted to say! ESPECIALLY MCBITCHERSON YO, lol get with me! LOL and if you have a BLOG leave the link in my comments, I will so FOLLOW ANYONE else's!! THANKS again guys!!! LOVE your work, keep it up! LOL! {{{Hugs to ALL}}}

Cheyanne said...

..Wait. Now I'M out the loop. Tina's claiming to have PTSD?
WTF?
/I/ have PTSD. She most definitely does not.
That stupid little cunt.

Sometimes I wish she'd let the wrong guy get too close to her and then she'd learn her lesson and shut up for good.

When she faked miscarriages and abuse, I've personally never gone through those things so I wasn't affected as much. But now I'm pissed. I have to struggle every day just to be able to leave my house, and she's turning a serious disorder into a joke.

ASDKAS.

Sorry for the rant, I guess Tina gets to us all eventually.

At least I feel good knowing that, if I was in some gold dress at an important event, my fiance' would at least have the decency to wear a tux and not some saggin' jeans and a flannel shirt.

Chica del Sol said...

i wish she would get the help she needs. in a way i kind of have pity for her. no person in their right sane mind would pull the crap she has. i know i sound like dr phil haha.

Veronica said...

5bucks this will correlate to her quiting smoking cause she's pregnant again!

FUYU said...

TRS, I'm sorry to spam but I think this needs to be promoted before Tina opens her comments back up.


EVERYONE! PLEASE READ!
QOCAP (http://qocap.blogspot.com) has started a boycott challenge/proposal for all of the "haters". Please, anyone that is reading this blog consider boycotting Tila's site for 31 days (All of January 2011). She is already considering re-opening her comments to her site for her "haters" since she is loosing attention/hits from us. Why should we let her have her way? Why allow her to think that she can control us like she does her AOI. Webmasters, please spread the word!

I also urge the webmasters to keep from commenting, but also hope that you can screencap her #fuckery while we boycott her site for the 31 days.

Here is the boycott proposal:
http://qocap.blogspot.com/2010/12/dear-visitors-proposal.html
You can also read here for the recent post regarding the commenting for her haters re-opening.
http://qocap.blogspot.com/2010/12/victory-without-start.html

Please read and spread the word!!!!

Just One of Many said...

I just <3 their matching baby bumps.

@Seola: $20 prom dress! hahaha! Even the cholas at my high school had enough class to not carry a black clutch with a tacky champagne colored dress and shoes.

Okay, the PTSD thing made me want to stab my computer screen. I can't deal with this cunt anymore and her blaming her lifelong behavior on events. I worked with vets in the past with actual PTSD and I'm not so sure that if I ever saw this fucktard on the street, that I wouldn't punch her in her titty balls.

Shawne Merriman, Juggalos, we've come soooo close. Someone finish the fucking job. Please.

There was an error in this gadget